1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2078659

Sv: Försäsongsmatcher 2020
mikenomad: Jag gissar, OBS gissar, att det kan var ngt runt Corona.
Han har ju nyss varit sjuk, så man kan ju kanske lägga hop 1+1.
Men det är ju bara en spekulation utan egentlig grund :-)

Svarskommentarer

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Kulltorp: Förra veckan när både Madsen och Lodin var borta så hette det att Madsen hade en "överbelastningskänning". Sedan dess har härvan med Lodin dykt upp och nu när Blomqvist är frånvarande så lämnas inga som helst kommentarer. Möjligt att klubben på någon vecka svängt helt kring vilka uppgifter man lämnar men ett och annat frågetecken dyker definitivt upp. Förhoppningsvis helt i onödan, men det blir jävligt märkligt alltihop. Oavsett om det är coronakänning eller rostiga ljumskar på Blomman så räcker det ju att kalla det hela "försiktighetsåtgärd".

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Kulltorp: Skulle det vara Corona hade hela laget isolerats.

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Kulltorp: Sjuk sa man väl även att Lodin var innan det kom ut vad det egentligen handlade om🤔

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...