Kulltorp: Är det inte covid så är det droger och färger och evigt gnäll på Modo ,,Första gången jag kollar eran sida och jag fattar nu att ni har minderhetskomplex men från mitt håll så är det inget hat bara kärlek till hockeyn ,,,,
Inlägg: 2079407
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
udden: Appropå det här med att inte tycka illa om andra, du kanske borde titta dig själv i spegeln först. Minns du denna?
udden 2020-03-06 21:36
NuMo: Uffe hans Far var ödmjuk men sonen är och förblir en diva och han skulle jag aldrig vilja ha i Modo
Min favorit är ändå när du trodde att Timrås 11-1 på Almtuna var en läggmatch. Det var riktigt riktigt roligt.
udden 2020-03-06 21:36
NuMo: Uffe hans Far var ödmjuk men sonen är och förblir en diva och han skulle jag aldrig vilja ha i Modo
Min favorit är ändå när du trodde att Timrås 11-1 på Almtuna var en läggmatch. Det var riktigt riktigt roligt.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
udden: Tacka vet jag Modos sida. Där flödar kärleken till Dahlén och Olle Liss, apropå kasta tegelsten i inglasningen
,,,,,,,
,,,,,,,
+ 14