Andersson: Jomenvisst. Grundplanen är väl ungefär den fördelningen. Ohre på ca 10-12 matcher, vilket jag är helt Ok med.
Intressant med Lindholm och attityd. Om jag kommer ihåg rätt så "checkade" Lindholm/Boyce/Berglund in nåt eller några vackra kassar förra säsongen. Bra förebild.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Intressant med Lindholm och attityd. Om jag kommer ihåg rätt så "checkade" Lindholm/Boyce/Berglund in nåt eller några vackra kassar förra säsongen. Bra förebild.