rabon: Jo jag drar faktiskt inga slutsatser alls av det här mer än att det alltid är gött att dänga till Modo. 😉
Är väl i princip en gång jag varit riktigt impad av Timrås försäsong och just SCA cupen och det var säsongen vi gick upp senast, men då spelade vi med en frenesi som vi inte sett på många år och hade upplevt ganska många hundar i rad i HA. Minns att Harald Luckner nämnde att han nån sagt till honom efter just SCA cupen att Timrå skulle gå upp det året.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer