Charliejfz: Och det går säkert även tungt för företagen med ekonomin , man kan undra vilka som går omkull först . En sak är säker det blir jäkligt tufft på slutet av denna säsong både med pengar och platsen till SHL.
Charliejfz: man får väl tigga av supportrar, går ju att värva spelare via tiggande än så länge. Men märkliga tider vi lever i. Hoppas det återgår till det normala snart igen, men lär väl dröja nån säsong till
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer