{8839}: Allt löser sig Clay. Det gäller att försöka se saker lite positivt, och inte bara måla allt i svart. Prova själv så får du se. jag väljer hellre att se att: *Vi har ett kanonlag i år som kommer att slåss om SHL platsen. *Lodins incident kommer att ge mycket positvt i slutändan. *Laget Timrå IK trivs som fisken med varandra *Vår nye VD känns mycket bra *Timrå har förbättrat mediadelen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
jag väljer hellre att se att:
*Vi har ett kanonlag i år som kommer att slåss om SHL platsen.
*Lodins incident kommer att ge mycket positvt i slutändan.
*Laget Timrå IK trivs som fisken med varandra
*Vår nye VD känns mycket bra
*Timrå har förbättrat mediadelen
..+ mycket annat!!
Nu kör vi!!