1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2081759

Sv: Apropå nånting...
rabon: Vad händer det med lag som inte kan fortsätta att spela i HA pga av ekonominomiska skäl och måste hoppa av under serien .
Tex : Skälen är för lite intäkter ( publik mm.
Finns det ingen fallskärm för dom ?
Det kan väl inte bli så att vi supportrar skall lösa klubbarnas problem med ekonomin
pga coranans framfart .
Mora har problem nu

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Det finns ingen fallskärm för dem nej. Inget sådant beslut är taget.

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Hoppas fallskärmen står i relation hur man agerat sedan mars när pandemin började. Har man ändå köpt spelare för lånade/ihoptiggda pengar bör man stå längst ner i bidragskön

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Mig veterligen har det aldrig hänt att ett lag måste lämna en serie under pågående säsong .
Ska det hända så är det nu .

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer