1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614882 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2082516

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag säger bara att man inte ska klandra personer som köpt en produkt och vill ha tillbaka pengarna för att man inte får den. Det är helt enkelt så det är. Sen finns det folk som inte kommer vilja ha tillbaka några pengar, behöver dem nödvändigt vis ha större hjärta för Timrå? Nej, men kanske lite bättre ställt, fått behålla sitt jobb under Coronatiderna, finns många orsaker. Jag respekterar dem som skänker sina årskort, jag klandrar inte dem som vill ha tillbaka sina pengar, man behöver inte
ha mindre hjärta för det. (Nej jag har inget årskort som jag sitter och försvarar, jag bor för långt ifrån tyvärr)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer