1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614883 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2082646

Sv: Apropå nånting...
puffe: En intressant fråga, hur många av er alla som är här på HS skulle gå på hockey om dom släppte på covid reglerna, låt oss säga att det är på ert eget ansvar.!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Hade absolut gått, är 22 och frisk så är verkligen inte en riskgrupp. Dessutom har jag redan haft det, snuva i 4 dagar och feber en dag var mina symptom.

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: skulle absolut gå, precis som Hassan så har jag mer smittorisk på jobbet!

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Tveksamt. Skulle nog inte gå till en fullsatt arena om det inte var play-off eller viktig streckmatch.

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: skulle gå...med munskydd...

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Hade självklart gått. Träffar några hundra personer på jobbet varje dag. Utsätter mig för betydligt mer smittorisk där.

Social distansering är en lyx för rika och pensionärer

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Hade inte tvekat en sekund

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Jag hade absolut gått på matcher. Man hade väl så gott som möjligt undvikt trängsel/att själv trängas och sedan se men inte röra staket/dörrar osv.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer