Lorgalis: Ursäkta men va faan är alla rädda för de e ju en vanlig influensa!! Den är ju inte farligare än dom andra som kommer hit enligt vad jag förstår. Den är ju lindrig jämfört med vinterkräksjukan!😈😈
JonteD: Det är inte en vanlig influensa. Hur den slår är ett lotteri. Vanlig säsongsinfluensa skördar varje år dödsoffer bland sköra äldre. Covid kan drabba till synes friska människor extremt hårt. Jag själv är ung och stark och är fortfarande märkt av viruset som jag fick i april. En nära vän till mig låg i respirator i tre veckor.
JonteD: Håller helt med. Folk börjar snart bli lika tokiga som i London och andra större städer om massmedia fortsätter sprida sin välbetalda skit även i höst.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.