rabon: Annars tycker jag att Walli syns mycket mer nu än i fjol, för att inte tala om Jonathan Carlsson. Blomqvist är kanske den som man sett minst av. Så långt tycker jag att fjärdekedjan överraskar mest positivt. Men vad f-n hittade han den utvisningen. Utvisningar känns som ett rent lotteri.
rabon: Annars tycker jag att Walli syns mycket mer nu än i fjol, för att inte tala om Jonathan Carlsson. Blomqvist är kanske den som man sett minst av. Så långt tycker jag att fjärdekedjan överraskar mest positivt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...