1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614935 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2085848

Sv: Apropå nånting...
hockeyärnice: Menar du introlåten när dom skulle åka in på isen? Jag tyckte det lät som Satisfy av Nero.