El Maco: Jag har bara sett Hagos några gånger, men jag måste säga att han aldrig imponerat på mig. Jämtin ser oerhört intressant ut om man studerar statistiken liksom Bäck.Odyua studerades för några dagar sedan av en erkänd TIK-expert och vad jag hörde från honom så lät det bra. Absolut ingen polistyp, mera spelande back a la Lindman. Hoppas att vi fokuserar på att förstärka på forwardssidan( läs center) i första hand samt en duktig andremålvakt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas att vi fokuserar på att förstärka på forwardssidan( läs center) i första hand samt en duktig andremålvakt