Är skeptisk att Hagos skulle tillföra TIK så mycket. Om han nu vore så bra skulle väl Dif eller SSK ha tagit honom. Låt då istället Henke E få spela center vilket han visar att han klarar. Om vi får behålla dom spelare vi vill, och förbättra truppen med 3-4 spelare tycker jag Timrå skall satsa på eteblerade spelare typ Pasi p, Mikael Pettersson LIF och en Center som går in i första femman och en riktigt vass måltjyv. Sedan skall 2-3 juniorer få chansen att slåss om en eller två platser för att få en bred trupp.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om han nu vore så bra skulle väl Dif eller SSK ha tagit honom.
Låt då istället Henke E få spela center vilket han visar att han klarar.
Om vi får behålla dom spelare vi vill, och förbättra truppen med 3-4 spelare tycker jag Timrå skall satsa på eteblerade spelare typ
Pasi p, Mikael Pettersson LIF och en Center som går in i första femman och en riktigt vass måltjyv.
Sedan skall 2-3 juniorer få chansen att slåss om en eller två platser för att få en bred trupp.