+ 9
Inlägg: 2089269
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jaja, jag vet att ni ogillar Modoiter i allmänhet o undertecknad i synnerhet.
dessutom får man inte spela musik, men denna tillägnas alla kära Timråiter
en synnerlig God Natt
dessutom får man inte spela musik, men denna tillägnas alla kära Timråiter
en synnerlig God Natt
+ 3

Är alla med?