Knylan: Gillar inte alls matcher som den som kommer imorgon. Gnet-lag som vill spela fysiskt och gå på kontring har alltid passat oss dåligt. Det är ju en match man ska vinna ändå men det är alltid osäkert före.
Kan bli 8-2 till Timrå eller lika gärna torsk 1-2 i sudden.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kan bli 8-2 till Timrå eller lika gärna torsk 1-2 i sudden.