1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2090278

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2020-10-18
Chivaz: Men ge dig!!!!! Sitter du o säger att vi bara super o snackar som dagisbarn då tycker jag att du ska bara dra härifrån och inte komma tillbaka någonsin!!!!!!! Härinne så diskuterar vi som har ett riktigt rött hjärta så kom inte med dina superlativer o överklassfasoner!!! Timrå är o förblir ett arbetarlag oavsett vad du kacklar om!! BYT LOGGA FÖR FAN NU HAR DU FAKTISKT KACKAT I DE BLÅ SKÅPET ENLIGT MIN MENING!!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2020-10-18
JonteD: Röd-vita skåpet ska de va...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer