1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2090320

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2020-10-18
{8671}: Dom flesta härinne vet ju att jag inte är någon elak gammal back men när någon börjar glappa med limpsaxen om oss som är röda timråiter då far toppen!! Jag försvarar dom flesta härinne men mest av alla så försvarar jag Jonte och hans lagkamrater!!!😈😇😎😎

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2020-10-18
JonteD: Fast, handen på hjärtat nu, är det ett kriterium att hålla med om allt, och dela exakt samma uppfattning, som alla andra här inne för att få vara "röd timråit"?

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2020-10-18
JonteD: Hörrö du du JonteD, jag känner dej väl och vet att du kan slita av huvudet på en gallko om du blir arg.
😉

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer