1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2090545

Sv: Apropå nånting...
Årets spelschema kommer gå till historien.

Mellan den 13 nov och 3 dec spelar Timrå 4 matcher tre av dessa är emot Väsby!

Även rätt sjukt att vi tom 3 dec dessutom inte möt Modo en ända gång tills dess!

Dock bra att derbymatcher skjuts på, så att det går så lång tid det bara går för att hoppas få in publik.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
lungan: Känns tyvärr som att publik är långt borta i dagsläget. Men man kan ju hoppas

Sv: Apropå nånting...
lungan: Jo, det är nog ett Corona-anpassat schema, minst sagt. Tyvärr känns det som att våra derbyn , trots att de dröjer, inte blir utsålda hus.

den där uselt tillagade fladdermusen nånstans i Kina,lär skapa problem i Västernorrland ett tag till

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...