rabon: Nu skulle jag vilja se att typ 50st av dessa 300 platser tilldelas högröstade personer i supporterklubben, och att dessa får en egen sektion på sittplats (avstånd skall givetvis hållas trots detta).
Lorgalis: Nu skulle man ju kunna tänka sig att fördelningen i utlottningen blir 100 till ståplats 100 till kurv/kortsida och 100 till långsida, alltså bland säsongskorten. Det blir garanterat mer liv på läktaren. Tror det mest gäller att få dit några som drar igång.
Att ståplats får sektionen i kurvan bredvid ståplats skulle väl vara ultimat
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer