Kerstin_k: domarparet är ju helt sjuka i huvet än så länge. Södertälje åker runt och jagar fulsmällar hela tiden, när hardegård väl sätter en korrekt tackling så pissar domaren i byxan. Sista armbågstacklingen mot huvudet mot Blomqvist säger ju allt. Domaren står där som en fågelholk och bara tittar på, där hade han en chans att revanschera sig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hardegård är ju kung än så länge den här matchen.