Avskum: förstår inte riktigt vilken match ni tittar på, Södertälje har INGENTING. Rolig match att titta på, det enda tråkiga är att vi bara leder med ett mål, vi borde ha stängt den för längesedan.
{8671}: Det är precis det jag menar, Södertälje har inget men ändå är det knapp ledning. Väldigt lätt att störa Timrå i uppspel, PP och alla lägen... Så det känts alla matcher. Nästan alla mål blixtrar man igenom och backarna i motsåndarlaget hänger inte med.... Känns inte som så tryggt spel
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer