Kulltorp: det var ju synd 😉
Inlägg: 2093617
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{9037}: men schysst ändå. Då får ju modoliderna lite tid på sig att förstå hur Mumin-hockey ska spelas.
Ett möte nu hade nog blivit ännu mindre spännande än normalt.
Ett möte nu hade nog blivit ännu mindre spännande än normalt.
+ 7