Olli Hahl: Ähh det är dags för spelarna att ta ansvar för sitt beteende. Låt dom lära sig av Björn Borg. Antingen beter du dig och spelar, eller så fortsätter du larva dig och kan bli YouTube-kändis istället.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ähh det är dags för spelarna att ta ansvar för sitt beteende. Låt dom lära sig av Björn Borg. Antingen beter du dig och spelar, eller så fortsätter du larva dig och kan bli YouTube-kändis istället.
Nu firar vi segern, Yohio på högsta!