1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2094367

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Bra scoutat där!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Tack för det! Sen ska det verkligen föras till handlingarna att jag inte har något som helst empiriskt underlag gällande Norin, i minnesbanken kan jag inte frambringa ett enda tillfälle då jag lagt märke till hans förehavanden på isen. "Scoutingrapporten" i det här fallet bygger enbart på den känsla jag får utifrån hans EP-profil. Visst, Nubben säger att det finns extremt många spelare på marknaden men Norin känns lite som hand i handske i det rådande läget. Vi skulle få in en back med starka papper på att han tillhör absolut toppnivå i den här ligan och han skulle i sin tur få en superchans att lyfta sin produktion i en högfungerande miljö, i ett lag där han känner flera av spelarna sedan tidigare.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer