JonteD: kommer ni ihåg vad jag förutspådde tidigare idag? Jämn match TIK i OT. Måste putsa spåkulan lite eftersom jag inte såg att det skulle bli straffar. 2 pinnar borta mot ett BIK i form är ändå starka papper!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Måste putsa spåkulan lite eftersom jag inte såg att det skulle bli straffar.
2 pinnar borta mot ett BIK i form är ändå starka papper!!!