Tikkare: Inte Timrås bästa match , dock en av dom svåraste . Och fortfarande stämmer det som en känd hockeytränare en gång sa " Det finns ett motståndarlag och det påverkar vårat spel "
Andersson: Älskar också Lerebäcks propp på Franzén. Fast situationen med Fille Filur och storgnällaren Berglund är ändå roligare. Fille flippar runt Berglund i mittzon, Berglund blir sin vana trogen rosenrasande över att någon spelar på samma sätt som honom, tar sats som om nån ställt en låda pripps blå bakom förlängda. Fille som ser vildhästen komma frustande vickar höft och Berglund tacklar bara sarg.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer