1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2099021

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Andra Mådå-milstolpar är när föreningen sålde sitt namn till ett företag, när man införde ishockeyvärldens fulaste logotyp och när Kempehallen revs.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kongo: Bör även nämna deras slogan-äventyr i sammanhanget, Heart of hockey och grannens grabb är epitetet som för tankarna till motsatser

Höll också på att glömma dagsaktuella händelser som kontinuitet och inga nhl-lån

Sv: Apropå nånting...
FORTSÄTT SWISHA FÖR SOFFBILJETTER!!

Målet är att nå 1000 soffbiljetter innan lunch, det borde vi klara. Eftersom man inte längre kan köpa ölen/groggen efter kl 22, så kan man ju lägga dessa pengar på Timrå IK istället! ;-D ;-D

Dessutom har ju ledare och spelare gjort sitt när de gått ner i lön.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer