Dä ä dags att vi slut upp för Timrå IK.. Varför inte dra igång en organiserad swichkampanj? Supportrarnas ” Julklapp ” till Timrå IK! En kampanj som drar igång den 1 december med avslutning på Julafton.. Jag skulle kunna tänka mig att avvara en flarra Explorer varannan dag till Timrå IKs kassa! Vilka ä på ?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Varför inte dra igång en organiserad swichkampanj?
Supportrarnas ” Julklapp ” till Timrå IK!
En kampanj som drar igång den 1 december med avslutning på Julafton..
Jag skulle kunna tänka mig att avvara en flarra Explorer varannan dag till Timrå IKs kassa!
Vilka ä på ?