Hockeyallsvenskan meddelar på Twitter att matchen mellan Timrå - Kristianstad den 20/11 är uppskjuten. Även matchen mellan Björklöven - Kristianstad den 18/11 är uppskjuten.
Så... ingen hockey på två veckor?
Edit: såg nu att någon annan hade skrivit det för några timmar sedan 😂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så... ingen hockey på två veckor?
Edit: såg nu att någon annan hade skrivit det för några timmar sedan 😂