Hassan: Jag förstår inte liknelsen med j20? Med bättre förutsättningar så hade detta inte slutat som idag, det är väl egentligen det enda som betyder något.
Gavelo: Med det menar jag att det inte hade blivit ett sämre resultat (7-0) om ni spelat med enbart juniorer. Dessutom tror jag att de hade haft bättre inställning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Med bättre förutsättningar så hade detta inte slutat som idag, det är väl egentligen det enda som betyder något.