Dundee: Allt prat om att stänga ner. Lägg ner Timrå istället. Tratten kör ju ändå hemkörningen från lagret på Skönsmon. Finkel, han har fastnat framför TextTV och sidan 360.
Costanza: Men tjenare Costanza. Har du tappat kontrollen vid kaffeautomaten i Umeå? Du ska veta att Kentää är glad för alla skattebetalare i kommunen. Tänk på att hemkörning från Mamma Mia tar dig bara längre bort från att ha råd med Färjestad borta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer