1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2102108

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Du är en av få hockeysnackare som svamlar bra.

Klockrent inlägg, lite Tegnellvarning, men bara positivt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
puffe: Tack. Tegnellvarningen är väl en biprodukt av jobbet. Tror jag.

Vill också tillägga att det sista stycket i mitt förra inlägg blev konstigt. Menade ju givetvis inte att det är jävligt svårt för professionella hockeyspelare att tvätta händerna, hålla avstånd och stanna hemma vid minsta symptom. Även om den samlade högen av högskolepoäng inte är så respektabel bland elitspelare så klarar dom givetvis av dom sakerna.

Det var bara det om att jobba hemifrån som dom har jävligt svårt för.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer