1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2103374

Sv: Apropå nånting...
Hur kan Modo få mer än dubbelt så mycket i stödpengar än Timrå. Modo 7 miljoner, Timrå 3.2! Skiljer det så mycket i publik och restaurang intäkter? Super dom dubbelt så mycket i Övik och äter dubbelt.? Inte f@n har dom dubbelt så mycket publik allafall. Det är väl den där Stasiministern Löven som ligger bakom.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: nog kan det vara så men Modo är betydligt större ekonomiskt omsättning närmare 100 miljoner Tik kanske 60 högst där ligger skillnaden.

Sv: Apropå nånting...
Tikkare:
Omsättning (nettoomsättning säsongen 18/19)
Modo: 93 381 000 kr
Intäkter Restaurang och kiosk (säsongen 18/19)
Modo: 22 365 798 kr
Intäkter loger (säsongen 18/19)
Modo: 17 414 140 kr (hyres- och logintäkter, exklusive mat och dryck)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer