puffe: Såg också den, den dök väl upp för ett tiotal år sedan. Kan ha stämt på den tiden, men inte i detta fall vi pratade om.
Inlägg: 2104297
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
eltifoso: den gjordes förra veckan, Färjestads A-lag o A-juniorer plus ett gäng utanför bolaget vid Bergviks köpcenter deltog.
Hade man frågat nån annanstans i Sverige hade det blivit etter värre resultat
Hade man frågat nån annanstans i Sverige hade det blivit etter värre resultat
+ 2