Timråhej: Knepigt sånt där när de går ut och säger att han är frisk och fräsh men spelar ändå inte och sedan hävdar de integriteten som skäl. Blir ju bara en massa spekulationer. Har han dragit i sig snö igen? Pissat i Freddans skor? För är han petad på sportsliga grunder så brukar de ju normalt säga det och jag får känslan att det är ledningen som tar beslutet att han inte ska spela
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer