+ 12
Inlägg: 2104692
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: var ju inte såååå längesen SSK låg på tredje plats med minus-målskillnad.........otroligt formstarkt. Nä hittills finns det bara två lag i serien........nä.......ett lag..........men bottenstriden blir spännande..........
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: På tal om något helt annat.
Har vi någon ny målvaktstränare? Har nämligen helt missat den frågan.
Har vi någon ny målvaktstränare? Har nämligen helt missat den frågan.
Det är tydligt att de börjat inse att serien består av 13 lag. Och så vi i vår egen division