1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2107021

Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
Kerstin_k: fast det som ser ut som rent flax tycker jag är en hel del inkompetens från vår sida. När dom gör 1-2 ser det ut som ett hopslag och pucken åker ut mot cirkeln till en ren väsbyspelare som kan raka in pucken bakom en helt ställd Ohre. Där står tre timråförsvarare i en klump framför egen kasse och kan inte få bort puck eller spelare eller titta upp och se att dom tappat markering.

Svarskommentarer

Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
{8671}: jag håller med dig, helt och hållet.

Tänker att det är lika delar inkompetens och inställning som möjliggör Väsbys flyt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer