Olli Hahl: Lööke väckte laget när han vid avblåsning (tid kvar 06:03) på väg till båset knuffar en Moraspelare på väg till tekning. Trodde inte han höll på och små fulade sig sådär, men han är ju å andra sidan Brynäsbildad.
Olli Hahl: vi ska var glada att det står 0-0. Inte för att Mora har varit dominanta utan för att det fortfarande är björnligan i försvarsspelet, så många felpass och slarviga insatser.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer