roger_sundsvall: är det Westerlund som är klen framför egen kasse som vanligt? Varför tar inte domaren ut Moraspelaren i situationen innan då han drar en eftersläng armbåge rakt i ansiktet på Svensson? Pajaser.
Det är så sjukt, man betalar 600 spänn i månaden för cmore men man kan inte få reprisbilder på avgörande situationer som armbågen eller ens det bortdömda målet.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer