1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2108641

Sv: Mora IK - Timrå IK 2020-12-05
Costanza: Har du hållit på MoDo i hela dill liv
Om Timrå skulle slå MoDo nästa match skulle du då skriva här å gratta alla här för det brukar vara brukligt av oss här , nu skrev jag inte Att Timrå Kommer slå för det är lite oförskämt tycker jag .
Svar bör komma rättså fort eller nu på engång .

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2020-12-05
{8839}: Det är inte brukligt att gratta Modo Clay, sluta ljug vännen....

Sv: Mora IK - Timrå IK 2020-12-05
{8839}: Blev MoDoit i mitten på 80-talet. Timrå brukar ju slå MoDo så jag måste väl gratulera i förväg då det är som VM-final för er varje gång. Har en känsla dock att vi kommer att mötas i den största och grisigaste grisfinal som spelats på svensk mark våren 2020.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer