hockeyärnice: Håller med, kommer bli en riktigt svår match idag mot griskatterna. Men om vi spelar med stora marginaler i egen zon, samt har bra fart på rören borde vi kunna nöta ner dem över tre perioder. I och med att Jonte gick poänglös föregående match, samt att PP hackade anus, så hoppas jag på en ordentlig uppryckning på dessa fronter.
ps. Är riktigt taggad på 13 ton krossmaterial, så det får bli 5 TUNGA stödisar till. Mer kross åt folket.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...