+ 5
Inlägg: 2110103
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-12-09
{8671}: ...att håna motståndare är väl inget man rekommenderar, men....sånt 'trashtalk' har väl för sjutton alltid funnits....inget nytt under solen direkt...
+ 3
Matchen är ju ångvält från början till slut, tycker det är förvånande att bik-spelaren står och nästan gråter i intervjun efteråt, om han nu blev hånad så kan väl inte det vara första gången det händer? Mycket märklig situation.