1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2110215

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-12-09
{8671}: Jag kan då inte förstå varför man skulle vara så himla fånig om man grinar i TV, det kan man gott få göra tycker jag. Det är lite lågt om man helt oprovocerat blir hånad, men jag är inte alls säker på att det gick till riktigt så. När man sen vet hur Bofors brukar spela så kan man tycka att de gott kan få höra ett och annat.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-12-09
Woody Jokinen: jag hade kunnat köpa det om det handlade om rasistiska kommentarer men det kan vi nog utesluta. Hur fan har daggen överlevt alla år i hockeyn om han börjar grina när han blir hånad? Det som är lågt är att anklaga någon i tv då tittarna omöjligt kan få reda på vad som sagts eller inte. Bättre då att konstatera att det uppstod meningsskiljaktigheter, svälja förlusten och ladda om till nästa match.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...