Kulltorp: ”I PRINCIP sitter och hånar oss” Hehe.... ja det här blev ju bara ännu roligare. Han sa alltså inte ens nånting, inget könsord, inga mamma-skämt, inget om att nåns föräldrar är syskon eller hur många fingrar vederbörande eventuellt har.
Han satt med skridskorna på sargen och såg skön ut.
Jag brukar inte kalla folk för lättkränkta men det här var nog rekordet. Kan inte den som vinner 13 ton grus skänka detta till Daggen så att han kan skyffla grus istället för att irritera sig på hur folk sitter.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Han satt med skridskorna på sargen och såg skön ut.
Jag brukar inte kalla folk för lättkränkta men det här var nog rekordet. Kan inte den som vinner 13 ton grus skänka detta till Daggen så att han kan skyffla grus istället för att irritera sig på hur folk sitter.