Jalapeno: Finns en del att jobba på fortfarande. Slarvas lite i defensiven emellanåt. Har helt klart haft en del medstuds. Men ja, ingen seger har varit orättvis hittills.
Jag har dock varit med på tok för länge för att tro på något alls än. Det handlar om att vinna sista matchen oavsett hur säsongen varit. Det borde du om någon veta.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag har dock varit med på tok för länge för att tro på något alls än. Det handlar om att vinna sista matchen oavsett hur säsongen varit. Det borde du om någon veta.