1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2110353

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-12-09
Thorleifs har skrivit en skön låt man skulle kunna lira vid nästa möte mot ”gråterskorna” BIK:

”Ååhhhåååå...
Gråt inga tårar mer för min skull,
För du menar ingenting med det ändå”

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-12-09
Håller med Woody i

"Jag kan då inte förstå varför man skulle vara så himla fånig om man grinar i TV, det kan man gott få göra tycker jag."

Kring Hartmanns kommentar
"? Jag har inte så mycket att säga. Att gå ut och gråta i media tycker jag är larvigt, det där får stå för honom, säger Hartmann"

Hade varit mycket bättre om han sagt att han ska fundera på hur han sitter nästa gång, sedan avslutat med en blinkning.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...