Tom Topp: Älskar det. Det jag känner att vi saknat de senaste åren. Spelare som motståndare har respekt för och som skyddar sina lagkamrater när det behövs. Underbart!
{3405}: Senaste hört från Daggen är att han nu tyckte att också Hussen så extra nöjd ut i slutet på matchen och det var inte ok. Hade tydligen tejpat ett blad med ett leende på läpparna. Kicki hade även rättat till luggen på ett inte helt ok sätt, det var inte heller ok enligt Daggen..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...