rabon: Jo det har varit på tal ett tag eftersom det behöver renoveras :) Ja det är en fin stämning där, lite som en stor familj där alla ska känna gemenskap. Lars prioriterar ju den biten, han vill att medlemmarna ska trivas och känna gemenskapen med varandra och som du säger så har do.mm lyckats med det bra, speciellt när det vankas julfest 😅
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ja det är en fin stämning där, lite som en stor familj där alla ska känna gemenskap.
Lars prioriterar ju den biten, han vill att medlemmarna ska trivas och känna gemenskapen med varandra och som du säger så har do.mm lyckats med det bra, speciellt när det vankas julfest 😅