Tom Topp: Jo även Madhawk har ju fått revidera sig en del. Men säsongen är inte slut än och Löven har det psykologiska övertaget mot oss kvar. Blir spännande om vi kan övervinna det spöket den 27:e. Hutchings borde inte få spela den matchen dock. Tycker det borde vara typ 10 matcher på en sån sjukt ful grej.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...